Корекційне обладнання для вихованців «Джерела»

Головною метою нашого закладу є формування гармонійно розвиненої особистості, становлення її фізичного, психічного, інтелектуального, духовного і соціального здоров’я, формування культури здоров’я і потреби здорового способу життя. Ця мета і зумовила вибір науково-методичної проблемної теми школи «Впровадження здоров’язберігаючих технологій в освітній процес навчального закладу як умова формування здоров’я молодого покоління». Тому у всіх видах своєї діяльності психологічна служба використовує велику кількість методів, прийомів та методик, які спрямовані на збереження, укріплення та розвиток здоров’я всіх учасників навчально-виховного процесу.

Основними критеріями впровадження службою здоров’язберігаючих технологій є:

- Системність (комплексність, цілісність);

- Науковість (концептуальність, розвиваючий характер);

- Структурованість (алгоритм, наступність, варіативність);

- Скерованість (діагностичність, прогноз, ефективність, оптимальність).

Здоров’язбереження в НВП – це сукупність методів та процесів, які підкорені конкретній меті, отриманню конкретного результату (продукту діяльності).

Продукт діяльності отримується завдяки скерованій роботі всіх напрямків діяльності психологічної служби.

/Files/images/DSC02966.JPG Психодіагностична робота спрямована на діагностику різних сторін особистості: на виявлення емоційного стану дітей, їх рівня тривожності, фрустрації, страху, наявність депресивного або невротичного стану. Враховуємо особливості стану здоров’я, фізичного розвитку, особливості сімейного виховання, соціально побутових умов проживання, формування соціально-побутових навичок дитини. Проводяться анкетування, соціально-психологічні дослідження.На основі результатів заповнюються індивідуальні психологічні картки, що відстежують динаміку розвитку дітей.

Кiлькiсть переглядiв: 1507

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.