Основною формою підвищення кваліфікації педагогів школи є курсова перепідготовка (заочна, денна, дистанційна), яка відбувається планово, з урахуванням побажань педагогічних працівників щодо змісту, форм та методів проходження курсів. Визначення здібностей, нахилів, рівнів сформованості когнітивно-технологічного, методичного, комунікативно-ситуативного й інших компонентів професійної компетентності педагогів здійснюється за допомогою діагностичних процедур: тестування, співбесід.

/Files/images/798.jpg З метою зростання педагогічної майстерності педагогів постійно забезпечується їх участь у різних формах підвищення їхнього кваліфікаційного рівня: проходження курсової перепідготовки на базі ЗОІППО, проведення проблемних курсів для груп педагогів, які працюють над реалізацією визначеної проблемної теми школи-інтернату, забезпечення участі у тренінгах, семінарах у центрі ВАБОС, отримання другої вищої освіти у ВНЗ , участі у обласних, Всеукраїнських, міжнародних семінарах, конференціях , робота в творчих групах на базі ЗОІППО тощо.

Поряд з курсовою перепідготовкою широко застосовуються можливості самоосвітньої діяльності педагогів. Адміністрація школи-інтернату забезпечує умови для творчої професійної діяльності педагогів, зростання їх фахової майстерності. На підвищення рівня професійної майстерності педагогів закладу, стимулювання їхньої самоосвітньої діяльності спрацьовує і низка інших заходів відповідного спрямування: методичні оперативні наради, науково-тематичні консультації, практичні семінари, майстер-класи, індивідуальні методичні консультації, робота «Школи молодого вчителя», ШППД, робота творчих груп, тематика яких враховує нагальні потреби сьогодення щодо опанування педагогами завдань, методик корекційної роботи, комп’ютерних технологій, належного рівня володіння державною мовою, знання основних принципів методики і дидактики здоров’язбережувальних технологій.

/Files/images/DSC_1121.JPG Одним із важливих видів самостійної діяльності педагога є його індивідуальна робота над шкільною науково-методичною темою (проблемою). У процесі індивідуальної роботи над науково-методичною темою (проблемою) вчитель вивчає джерела науково-методичної інформації, досвід педагогів-новаторів, аналізує власну педагогічну діяльність з метою подолання недоліків у ній або удосконалення сильних сторін діяльності, теоретичного узагальнення й осмислення власного досвіду.

Результатом індивідуальної роботи учителя над обраною науково-методичною темою (проблемою) є письмовий звіт, оформлення ППД, сертифікація власних методичних напрацювань педагогів.

Самоосвіта вчителів та вихователів в між курсовий період здійснюється у школі як індивідуально, так і в творчих групах, методичних об’єднаннях.

Професійне зростання педагогів обумовлено їхньою участю в груповихформах науково-методичної роботи. Групові форми об’єднують педагогів за інтересами, в них створюються оптимальні умови для обміну досвідом роботи, для творчих дискусій, виконання практичних завдань.

Результати самоосвіти вчитель презентує на кожному її етапі, беручи участь у семінарах, інформуючи на засіданніметодичногооб’єднання, кафедри, доповідаючи на педагогічнихчитаннях, науково-практичнихконференціях і педагогічних радах.

/Files/images/IMG_1963.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 531

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.