Корекційне обладнання для вихованців «Джерела»
Головною метою нашого закладу є формування гармонійно розвиненої особистості, становлення її фізичного, психічного, інтелектуального, духовного і соціального здоров’я, формування культури здоров’я і потреби здорового способу життя. Ця мета і зумовила вибір науково-методичної проблемної теми школи «Впровадження здоров’язберігаючих технологій в освітній процес навчального закладу як умова формування здоров’я молодого покоління». Тому у всіх видах своєї діяльності психологічна служба використовує велику кількість методів, прийомів та методик, які спрямовані на збереження, укріплення та розвиток здоров’я всіх учасників навчально-виховного процесу.
Основними критеріями впровадження службою здоров’язберігаючих технологій є:
- Системність (комплексність, цілісність);
- Науковість (концептуальність, розвиваючий характер);
- Структурованість (алгоритм, наступність, варіативність);
- Скерованість (діагностичність, прогноз, ефективність, оптимальність).
Здоров’язбереження в НВП – це сукупність методів та процесів, які підкорені конкретній меті, отриманню конкретного результату (продукту діяльності).
Продукт діяльності отримується завдяки скерованій роботі всіх напрямків діяльності психологічної служби.
Психодіагностична робота спрямована на діагностику різних сторін особистості: на виявлення емоційного стану дітей, їх рівня тривожності, фрустрації, страху, наявність депресивного або невротичного стану. Враховуємо особливості стану здоров’я, фізичного розвитку, особливості сімейного виховання, соціально побутових умов проживання, формування соціально-побутових навичок дитини. Проводяться анкетування, соціально-психологічні дослідження.На основі результатів заповнюються індивідуальні психологічні картки, що відстежують динаміку розвитку дітей.
Коментарi